banner

Wstęp

Upewnij się z jakich serwerów korzystasz na naszym hostingu. Możesz to zrobić w panelu zarządzania lub napisać do nas. Możesz również skorzystać z naszego klienta pocztowego dostępnego przez aplikację www pod adresem poczta.duckapp.pl

Uwaga: Od kwietnia 2024 r. uruchomiliśmy zupełnie nowy serwer pocztowy, który nie jest powiązany z hostingiem stron www.

Konfiguracja rekordów DNS do obsługi poczty.

W celu poprawnej obsługi poczty musisz posiadać odpowiednio ustawione rekordy DNS swojej domeny. Jeżeli korzystasz z naszych serwerów DNS i panelu ISP, Twoje domena powinna być automatycznie skonfigurowana – jeżeli tak, to pomiń ten krok.

W innym wypadku upewnij się czy posiadasz odpowiednie rekordy DNS dla wpisów MX oraz TEXT (SPF)

Typ rekorduWartość
MXmx2.duckapp.pl
TEXT (SPF)v=spf1 include:_spf.duckapp.pl ~all

Rekord MX służy do namierzenie serwera pocztowego przez inne serwery pocztowe, które wysyłają wiadomość do Ciebie.
Rekord TEXT (SPF) służy do potwierdzenia czy serwer pocztowy obsługuję twoją domenę.

Konfiguracja klienta pocztowego

Do poprawnej obsługi poczty przez program pocztowy na komputerze lub urządzeniu mobilnym potrzebujesz mieć odpowiednio skonfigurowane połączenie do naszych serwerów. Na wstępie upewnij się że posiadasz odpowiednie dane w tym dane do logowania.

Pamiętaj że loginem do poczty jest pełny adres mailowy wraz z twoją domeną np. imie.nazwisko@domena.pl

Przy dodawaniu konta do klienta pocztowego upewnij się że Twoja konfiguracja jest zgodna z opisem poniżej (dla kont pocztowych, które korzystają z nowych serwerów od kwietnia 2024).

Dane do konfiguracji poczty w kliencie pocztowym

IMAP / POP3 – serwer poczty przychodzącej

  • Serwer: imap.duckapp.pl
  • Port: 993
  • Bezpieczeństwo / Certyfikat połączenia: SSL/TLS

SMTP – serwer poczty wychodzącej

  • Serwer: smtp.duckapp.pl
  • Port: 465
  • Bezpieczeństwo / Certyfikat połączenia: SSL/TLS


Jeżeli posiadasz jakieś problemy z konfiguracją swojej poczty, napisz do nas, a my Ci pomożemy.